Helt allvarligt

Idag ska jag ta tag i detta. En flummig helg, mycket tid som inte spenderats hemma eller ens i Falun. Bland den roligaste helg jag varit med om och har verkligen varit överallt, från förfester till utgång till soffhäng och så vidare. Men nu är det måndag och hög tid att återgå till vanliga rutiner. Har knappt sett Danny på hela helgen, mer än snabbfix som hunnits med mellan alla händelser.
 
Jag har dessutom bestämt mig för att lägga ner energi på bloggen igen. Skärpa till mig, skriva vettiga inlägg och inte låta den vara så som jag har gjort i helgen. I morgon ska jag för första gången sitta i sadeln på Danny igen och det måste nästan firas. Visserligen skritt rakt fram i typ 20 minuter, men var snart 5 veckor sedan jag satt i sadeln senast så det kryper i hela mig.
 
Så, ni kan räkna med mig framöver igen. Kommer bli så bra!
 

Härligt att komma upp i sadeln igen! Även om det bara är skritt... ;)
Här har jag träningsvärk i magen efter gårdagens pass -red så det kändes som att jag skulle spy :p

Fin!




Kom ihåg mig?