Mitt i natten

Bra där, ska upp tidigt i morgon bitti och hem kom jag först nu. Har haft en skön kväll hos en kompis och nu är jag nästan sugen på att jobba i backen i morgon bitti efter att ha nött lite snowboard-filmer och annat roligt hos honom.
 
Ville i alla fall mest ge ett livstecken i från mig, nu blir det sängen. Förresten har jag bestämt mig för att sluta ha dåligt samvete för att bloggen inte längre är så "hästig". Jag skriver om alla delar ur mitt liv och det innefattar allt möjligt - inte bara en massa häst. Givetvis blir det mer och mer sådant så snart Danny är igång och tränar som vanligt, men jag tänker även fortsätta skriva om sådant som inte är ett dugg hästigt. Lägenheten, mitt vanlig liv och annat smått och gott som ni fått ta del av senaste tiden. Kanske tappar jag någon läsare på grund av detta, men ärligt så bloggar jag för min egen skull så det spelar ingen roll. Ni är bäst i alla fall ♥
 

För mig gör det absolut ingenting om du bloggar häst/vardagsliv! :D

Ida

Jag kommer stanna kvar :D

Tycker det är roligt å läsa om båda ;-)

Helt rätt tanke att man "äger" sin egen blogg. Jag tror personligen att bloggenn blir bäst om man skriver om det som man själv tycker är angeläget, men givetvis hoppas jag att "hästeriet" får en stor del framöver. Inlägg om "festande" kommer jag däremot att hoppa över ;), men om lägenhetsinredning läser jag gärna :)

Jag tycker ärligt att nu på senaste (speciellt senaste veckan) har du blivit mycket bättre på att blogga igen och det känns återigen kul att klicka sig in på din blogg efter den korta motgången gällande bloggen när Danny varit skadad :) Intressanta inlägg med relevanta åsikter och rolig läsning! Även kul att läsa om lägenheten. Keep up the good work! Du är bäst <3

Skriv om vad du vill! Klickar in här flera gånger om dagen iallafall! :D

älskar din blogg i alla fall :D:D

Gudars vilken fin bild!!

fin du är! :) Skriv om andra saker än häst, gör bloggen bara bättre!

Fin blogg! Kika gärna in på min om du har lust :D

Det är bara kul att få veta mer om ditt vardagsliv, blir säkert super! Kram.

Det är klart att du ska skriva om vad du vill, det är trots allt din egen blogg :)

your blog your choices ;)

Vilket underbart hår :D

fint efternamn, haha ;D

Tycker det är mycket bättre med blandning! Hade inte velat läsa om bara häst :)




Kom ihåg mig?