To-do-list onsdag

Dagens att göra ser ut som såhär:
 
✓ Fixa Danny, pussa ihjäl honom osv (check!)
 
✓ Jobb i snowpark 08.00-15.00 (check!)
 
✓ Åka och kapa av min bordsskiva lite (barbord) till lägenheten som jag inhandlade på IKEA. Flirtade in mig hos en kille som jag jobbade med igår och han erbjöd sig att göra det gratis idag - jo tack! Ibland så lönar det sig att vara lite extra trevlig ;)
 
✓ Inhandla gardinstänger och försöka få ording på det
 
✓ Köpa glas och bestick!
 
✓ Kanske umgås lite ikväll, vet inte riktigt hur kvällen ser ut ännu :)
 
 

Åhh vad snygg han är! ;P jag har ett önskeinlägg från dig..ett inlägg med massa(!) tävlingsbilder på dig å Danny från början till nu! ;P hehe, det hade varit kul å se! ;)

Hoppas du fick gjort mkt

Moa

Fin bild på dig och Danny! :)




Kom ihåg mig?