Helglängtan

Har precis kommit hem efter en mysig kväll på jobbet. Lugnt och skönt då "parken" var stängd och endast vanliga backarna öppna. Dom höll på att göra helt nya hopp och fixade för fullt inför lördag. Nu är jag ledig i morgon! Får se lite vad som händer då, har lite planer ;)
 
Till helgen blir det massor av roligt! Jobbar visserligen både lördag och söndag men ska hinna med bio på lördagskvällen med två killkompisar från backen. Vi ska se Django unchained som tydligen ska vara jättebra! Så hoppas att den är lika värd att se som alla säger.
 
Förresten, ta hand om er! Pratade lite med en kompis idag som råkat illa ut och inte mådde jättebra... Det fick mig att tänka lite extra på att man bara lever en gång. Njut av det och ta hand om varandra. Bamsekram! ♥
 

Fin blogg du har!
Kika gärna in hos mig!
KRam!

så jäkla fin!

M

Något som gör mig glad och lite avundsjuk är ditt liv du verkar ha utanför stallet. Det är så mycket fest,fika, kompisar och allt. Många hästbloggare verkar ha nästan allt sitt liv i stallet medans du gör så mycket andra saker.

VACKRA MÄNNISKA !

Vilken underbar bild Frida! Du är så vacker!

Mia

Vilken härlig bild :)




Kom ihåg mig?