Dagens ridpass

Gick väldigt bra! Danny kändes väldigt flott och var bra i formen. Lite stark mot hand ett par gånger i traven men efter ett varv i låg form höll han sig rund. Red igenom rörelserna ur MSVC samt tog galoppslutor på diagonalen. Slutorna kändes bra men är lite raka, det får dock räknas som godkänt såhär i början när han håller på att lära sig. Vågar inte pyssla med några byten sålänge Marika är borta - vi kan inte göra själva. Behöver någon som står på marken och säger direkt om det var ren eller orent så jag kan berömma utifrån det.
 
Vi var helt ensamma i ridhuset och jag red ungefär mellan kvart över 8 och 9 i morse. Sedan blev det hage för Danny och jag åkte hem och käkade frukost. Bästa målet när man kommer hem, är klar med allt och har huur mycket tid som helst på sig. Mys.
 
 

Måste säga att det är väldigt skönt att läsa att du är så pass trygg att du kan erkänna att ni inte klarar ett visst moment själva, mycket klokt! Ni är så fina ihop du och Danny, jag hoppas att ni kommer långt!




Kom ihåg mig?