Dagens to-do list

✓ Fixa Danny (klart)
 
✓ Duscha och dra en borste genom håret (klart)
 
✓ Åka och köpa hästmat (det var stängt igår...)
 
✓ Fika/umgås/shoppa/whatever med en vän
 
✓ Åka förbi stallet en snabbis, fylla på kraft och plocka av benskydden
 
✓ Åka till Borlänge och fixa lite saker
 
✓ Hem och äta kvällsmaaat
 
Så ser min onsdag ut! Ledig med andra ord. Imorgon blir det jobb i backen igen (vi rullar ju på 6-dagarsschema) så då blir det fullt upp framöver.
 

Jag har också ledig onsdag...varje onsdag. Så här ser min dag ut:
Blodprover på vårdcentralen, lunchfodring i stallet, ta in hästar tills veterinären kommer+ allmänt stalljobb. Kommer nog hem senem eller kväll. Hoppas din lediga dag blir bra.

Hej!
Måste tyvärr få gnälla lite på de senaste uppdateringarna.

Jag föll för din blogg när jag klickade in första gången - ÄNTLIGEN en ordentligt hästblogg! Allt handlade om hästar, tips, filmer, bilder osv. Nu idag är det fler vardagsinlägg än annat. Det är klart att det är din blogg och du gör hur du vill. Men du var verkligen en inspirationskälla för ett par månader sedan :)




Kom ihåg mig?