Iphonebomb från dagen

Påväg i morse!
 
 
Framme på kliniken hade det hunnit ljusna ute :)
 
 
Danny fick vänta en stund i boxen medan matte anmälde att vi var här. Skrev på lite papper eftersom Danny aldrig varit där innan.
 
 
Sedan fick vi komma ut på löpargången. Nino kände igenom hela Danny samt gjorde böjprov.
 
 
Efter det fick han gå in i boxen och vänta en stund medan bedövningen verkade. Tråkigt tyckte Danny.
 
 
Sedan blev han behandlad, men det glömde jag ta kort på. Han har i alla fall fått fina bandage på framfötterna :) Jag körde hem! Nöjd över att jag klarat av dagen på ett bra sätt och att det inte var någon större fara med pålle. Det är klart att det aldrig är kul att behandla, men har man genomgått en senskada på förra hästen (vila 6 månader, igångsättning lika lång tid) då känns det inte lika motigt att spruta en ledhälta om ni förstår vad jag menar.
 
 

Jag är nyfiken på din transport!
Kan du inte fota/filma lite och skria lite om den? :)

För övrigt, skönt att han inte visade mer och duktiga du var som klarade det själv ;) :)

är det en tröst om jag säger att du är så gryymt snygg!! åh fina människa. Håller tummarna att Danny repar sig fort!

vilken klinik var du på? rekommenderar du den om man bor i dalarna?

Svar: Jag var på hästkliniken vid Romme i Borlänge som nu drivs privat på Nino Gerbino, min veterinär sedan alla år. Finns absolut ingen bättre än honom, så rekomenderar alla gånger om att anlita honom vid problem.
Frida Hallgren

Imponerande att du dels körde själv, fotograferade allt detta OCH höll koll på hästen haha!

SNYGG JACKA!!!! Vad är det för någon? :)

Åh, jag blev lite kär i din grimma! Vad är det för någon? Svara gärna i ett mail :-)




Kom ihåg mig?