Jobb på snowpark 8-22

Rubriken säger väl allt. Kom igen va! Vi avslutar jullovet (ja, här har tydligen alla studiedag idag) med dagsöppet OCH kvällsöppet. Jag jobbar båda passen för man är väl en krigare. Om ni ville veta så är jag ledig från torsdag och hela helgen, jag tror inte ni förstår hur skönt det kommer bli. Tror det skulle bli utgång och hela kalaset då, fast tänke nog hålla mig på benen denna gång ;)
 
Aja... Blir ingen motion för Dannyboy idag, men han får klara sig. Känns som att jag knappt ser honom nuförtiden fast ändå är jag där varje dag. Funderar på om det är dags för en vetcheck för honom. Köra böjprov och kolla tänderna. Får se, han känns väldigt fräsch men snart har jag haft honom i ett år. Då börjar det bli dags för koll!
 
 

Varför ska du böja en häst "i onödan"? Är det inte bättre att röntga? :)

Jag tycker du gör helt rätt Frida !

Allt visas inte i röntgen & vise versa. Det finns massa saker som kan komma fram i ett böjprov. Jag brukar också kolla då & då, även kiropraktor. Tänderna kollar jag två gånger om året. Allt bara för att vara på den säkra sidan :)

Vad har du för arbetsuppgifter på snowpark? :)




Kom ihåg mig?