Kort frågestund till ikväll

I brist på tid passar jag på att slänga in en frågestund. Fråga vad ni vill, om hästarna, livet, allt möjligt. Jag svarar ikväll!
 

Har danny på sig broddar nu? Boots inne?

Har du funderat på att söka någon högskoleutbildning, i så fall vilken?

Hade du som ponny/juniorryttare ambitioner att vara med i landslaget? Om du hade det, har du det fortfarande eller tänker du mer långsiktigt?

Har du en plan gällande Danny, tex att han under 2013 ska gå MsvB på xx%? Har du tankar på att sälja om han inte motsvarar de förväntningarna?

Umgås du med andra hästbloggare?

Jag undrar vad som hände med Klas? Jag har läst igenom hela din blogg (som jag förövrigt älskar, du är kick ass och levererar sjukt mycket inspiration!) men har inte hittat exakt vad som hände honom. Så mycket vet jag att det var en senskada, men hur uppkom den? Var han skadad redan innan ni köpte honom eller skadade han sig hos dig, i hagen eller under ridning?
Kanske jobbig fråga men det är nåt jag undrat över, jag har själv haft en häst som fick en senskada under ridning och det gick många år innan jag slutade skylla på mig själv.. Så jag undrar hur andra tänker.

Tack på förhand och fortsätt med det du gör för du gör det väldigt bra!

Kör du hästtransport själv eller gör dina föräldrar det? Och vad har ni för dragbil? Tack för en grym blogg som ger mig enorm inspiration :)

Vem är din förebild inom ridsporten och varför?

Här kommer några random frågor:
1. Tycker du man kan köra trailer i alla väder? Hoppas du förstod frågan :)
2. Har du haft en ätstörning?
3. Har du haft pojkvän?
4. Vad hände egentligen på din senaste utgång?
5. Kan du åka slalom/snowboard?

Tack för en bra och inspirerande blogg! :)

Ha en häst som bara kan ridas ut med, alltså vägrar gå framåt så fort man går in i paddocken/ridhuset / Ha en häst som bara kan ridas i paddocken/ridhuset, alltså vägrar så fort man rider ut?

- Vill gärna ha svar på de jag frågade om gallor igår.

- Använder du back on tracks produkter?

- liniment? isåfall vilka och hur ofta?

- lägger du upp veckoplaneringar eller blir det lite "hur som helst"

- hur ofta Tränar du/rider dressyr/rider ut?

- brukar du avända dig av bommar, hinder?

tack för bra blogg som sagt ! mvh Sanna

Vad anser du om sk. "unghästtrots"? Hur anser du att man ska hantera det?

Hur gör du när Danny protesterar eller inte lyssnar fullt ut?

Är du nöjd med bootsen med fårskinnet som du köpte i Globen?

Vad har du för paddar under lindorna?

Vem är Linus som nämndes i något sms för ett tag sedan? Ny lover? ;)

Svar: Haha!!! Alltså hur nyfikna är ni egentligen ! Denna publiceras inte ;) Han är ingen.
Frida Hallgren

Ska du söka till de där Young riders Academy?

Du va väl med i något "utvecklings team Dalarna"? Hur kom du med där, vilka kriterier fanns, hur blev du med där?, är du fortfarande me? Typ lite fakta om de helt enkelt :)

Vilken storlek har Danny på kandaret? Är Premiera kandaret stort i storleken? Tack för en trevlig blogg!

Hur tränar du för att få Danny att länga så fint i traven som han gör? :)

Din drömhäst? Ras, färg mm :)
Btw, Din blogg är bäst!




Kom ihåg mig?