Men alltså haha...

Vilken natt, seriöst döda mig. Låg och kikade film/smsade till typ 23.00 innan jag kom på att det nog var en bra idé att sova i tid om man ska bli frisk. Dock hade jag ju redan sovit hela dagen redan, men ändå! Vaknade i alla fall mitt i natten, total feberyra. Kollade klockan: 02.00
 
Var rätt snurrig så klev i alla fall ur sängen och tappar balansen, sätter foten rätt ner på en tetrapak vinflarra (vad gjorde den på golvet?) som såklart går sönder. 1 liter vin över hela golvet. Kul! Upp och hämta handdukar, torka golv och få fram något bra rengöringsmedel. Kläderna på golvet blev dränka, ner med allt i tvätten. Detta vid 02.00 på natten, med feber. Kommer till slut ner i sängen igen och halsen gör så ont att jag inte kan svälja, var är halstabetterna? Uppe! Suck, bara att kliva ur sängen igen och hämta Zyxen om jag överhuvudtaget ska ha en chans att somna. Givetvis luktar det vin i hela rummet och jag blir grymt äcklad, så bestämmer mig för att öppna fönstret för att vädra. Att det är vinter och svinkallt ute måste jag ha glömt bort...
 
Måste i alla fall ha somnat om, för vid 07.00 ringde väckarklockan igen. -20 grader ute, förmodligen samma sak i mitt rum med fönstret öppet. Jag dog och frös ihjäl hundra gånger om. Hur jag lyckades övertala mig själv att lämna täcket och gå upp i denna kyla vet jag inte, men gjorde det på något sätt. Drog igen fönstret, åkte till stallet, fixade Danny och har nu kommit hem igen. Vet inte om jag ska skratta eller gråta åt saken haha....
 
Nu ska jag ladda upp med mitt lager medicin, se på film och bli frisk. Ska jobba ikväll, herre.
 
 

Nej usch för att vara sjuk, du får krya på dig!!

IDA

Haha usch låter som de hade kunnat vara jag! Själv har jag nyss haft influensan (typ första gången) brukar bara vara förkyld i en vecka, men denna gång har jag varit förkyld sen nyår. haha. Hoppas dock du slipper detta :D




Kom ihåg mig?