Nöjd tjej

Hahah tur man inte träffar på så många när man sitter hos frisören med folie i hela håret! Det blev i alla fall sjukt bra och jag kommer att bli riktigt blond efter nästa dusch :) Har en lite dämpande, grå nyans just nu - men den tvättas ur. Sååå nöjd! Dessutom klippte vi lite, lite. Toppade och klippte bort lite slitet så nu känns det jättefräscht och lent.
 
2000 kr fattigare, men så nöjd. Vill även säga att ni är så snälla och söta som faktiskt håller statistiken uppe trots att jag inte orkat "hästblogga". Har inget att skriva om, så ni får bara vardag.
 
 

Du har så fint hår!! :) Det är bra med lite bloggning om vardagen också ibland, man lär känna dig bättre och det kan vara kul med lite sån variation då och då

Ida

Jag vill se resultatet ;p hihi

svara på min fråga som jag ställde för några dagar sen i kommentarer :)

Ja vi måste få se resultatet sen! På en helbild! ;) du har såå fint hår! ;P

Är också sugen på en efter bild! Tyckte du var sjukt fin i håret innan också :-)




Kom ihåg mig?