Tidningen Ridsport topp 10

Varje år har Tidningen Ridsport en sammnfattning där dom rankar ekipage i alla grenar. Allt från hoppning på storhäst till ponnydressyren. Jag tycker att det är lika roligt varje gång! Ettorna inom varje gren presenteras i en lång text medan alla andra får nöja sig med en bild + en kort sammanfattning av året. Jag som har hyffsad koll inom dressyren i alla fall tycker att det är spännande läsning.
 
Vet att jag på ponny så gärna ville vara med där, men så bra var vi inte riktigt haha! I vilket fall var det roligt att läsa om dom andra.
 

Får sno ridsport av mamma nästa gång jag är hos dom så man kan läsa ordentligt ^^

Idag blev lite bilder på hästarna "in action", körde tjänster och gentjänster -jag fotade två andra hästar och deras ägare fotade mina två :p

Haha, var exakt likadan när jag tävlade Petite.. fast året vi red SM-final var vi nog inte så långt utanför :D

Haha jaa domdär minns jag också, roligast att läsa om på hela året tyckte jag när man var med och försökte slå sig in på topp 10, omöjligt på min gamla ponny dock ;) Nej men det är kul att läsa om!

Läste om allting under med behandlingen och jag såg även tråden på bukefalos... Tyckte dock att du svarade väldigt bra på tråden. Väldigt synd att han det var något samtidigt som det var skönt eftersom du kännt att det var något fel. Värre om man inte hittar något då!
Håller tummarna att det är bra vid nästa återbesök! :)




Kom ihåg mig?