Tillbaka i vardagen

Ska jag vara ärlig så var det väldigt skönt att slippa allt jobb som denna blogg innebär. Slippa skriva inlägg, ta bilder och allt det där. Bara ha semester. Vore så skönt att fortsätta i den bubblan...
 
Samtidigt, jag gillar det här? Jag gillar att skriva av mig, att dela med mig av min vardag och hästarna. Era kommentarer - kloka som galna. Det är väldigt roligt, men också väldigt mycket jobb - för vaddå? Ibland funderar jag på om jag bloggar för min egen skull eller för någon annans. På något sätt känns det som att jag inte får ut lika mycket av bloggandet som tidigare - men varför vet jag inte riktigt. Aja, vi tar det hela en dag i taget så får vi ser hur det blir :)
 
Idag kör jag på med jobb på Falu Snowpark 08-17. Har sådär härligt mycket energi efter en solvecka och tänkte passa på att ta tag i en massa mindre roliga saker där. Varuleveranser, pappersarbete och allt annat tråk. Bäst att passa på innan man går ner i en trött vintersvacka igen!
 
En vecka sedan jag satt i sadeln.. ridsugen!
 
 

Jag tycker verkligen att du ska fortsätta blogga, det är så kul att läsa om din o Dannys utveckling! :)
Men jag tycker inte du måste känna pressen att du måste fixa och tidsinställa inlägg, skriv när du har tid bara, vi klarar oss en dag utan inlägg om du känner så! :)




Kom ihåg mig?