Vitamin Well

Fick ett sms om att jag hade ett paket att hämta på posten idag så blev lite förvirrad - jag har inte beställt något?! Men så slog det mig att det nog var produkter från Vitamin Well som kommit! Har haft kontakt med detta företag och blev erbjuden sponsring med detta - jag är lycklig.
 
Idag fick jag i alla fall ett paket med deras nyhet "Vitamin Well Stevia Grace". Den var sjukt god! Smak av persika och mango. Drycken är dessutom sötad med stevia så den innehåller inga kolhydrater alls. Tjoho!
 

Får väl ta och testa den nån gång, även om jag nu tycker att vitamindrycker är mest bara läsk.

Sjukt goda!

Vad det här avtalet? Göra smygreklam för en back? :P
Jag skulle ha gjort det! :)

Svar: Haha nu handlar det inte om "en back" :)
Frida Hallgren

Väljer du att ta bort kommentarer;)

Jag provar igen:
http://www.svd.se/naringsliv/nyheter/sverige/smygreklam-ska-stoppas_7058965.svd

Är inte ditt inlägg att klassa som smygreklam?




Kom ihåg mig?