Hööks höst 2013

Tycker alltid att det är lika roligt när Hööks presenterar sina nyheter och är som ett barn på julafton när katalogen kommer hem. Visst har jag egentligen inte speciellt mycket prylar därifrån men kan inte låta bli att älska att handla all förbrukningsutrustning där. Benskydd, lindor, boots. Har även köpt någon tröja där någon gång och varit jättenöjd!

Har ni sett några nyheter ni blivit sugna på? Jag ska kika igenom ordentligt och slänga upp mina favoriter här i bloggen imorgon.

Såg en del snygga saker som jag hade velat klämma på IRL, men de hade inte hunnit packa upp de grejerna när jag var på Hööks imorse men jag åker ju säkert ut snart igen ;) Blev lite annat smått och gott istället :p

Såg ett par fina stalltäcken.. Fanns mkt täcken!

Moa

Såg ett remontträns som jag ääälskar ! Rundsytt.




Kom ihåg mig?