Förmodligen mot Segersta imorgon

Nu har det blivit lite update igen på Dannyfronten! Jeanna smsade idag och berättade att hon skulle dels tävla i Strömsholm till helgen, dels delta i Nordiska Mästerskapen som är under nästa vecka. Danny kommer därför att vila lite mer, men hon skulle rida så mycket hon hinner. Förmodligen hämtar vi hem honom på onsdag nästa vecka innan Jeanna åker och tävlar NM! Då har han varit där i 2,5 vecka och det är förmodligen väldigt lagom som "första vända" där.
 
Jag själv åker förmodligen ner imorgonbitti tidigt och kikar på träningen, men det är inte helt bestämt ännu. Hoppas att det ska gå att få ihop med träningar, mitt jobb och annat - vi skulle höras under kvällen. Håll tummarna! :)
 
Vill hämta hem pålle nuu, saknar ihjäl mig!
 
 

Hej Frida! Tänkte fråga dig om de tyglarna som ingick med kandaret båda var släta? Jag vill gärna ha stoppar på bridongtygeln.. Tack för en bra blogg :)

Då får du se till att pussa lite på fina candy man när du är där! :)

Oj vad tiden går fort! Hur är planen nu för Danny? Ska du känna och se hur långt han kommit med bytena och sen ta ställning? Kul med uppdatering så ofta;-)

Danny är verkligen bland de snyggaste hästar jag någonsin sett!!

Fin häst :)




Kom ihåg mig?