Snabbupdate

Svar på första delen av frågorna kommer imorgon för då är jag ledig! Jag går på sommarschema nu och har nästan en heltid, därför jobbar jag verkligen mycket när jag väl jobbar då jag nästan bara har 12- eller 24 timmarspass. Det passar mig dock perfekt och ger mig många 3-dagarsledigt eller till och med 4 dagar ledigt någon gång. Är på jobbet nu men har inte natten så får åka hem redan ikväll.
 
Imorgon blir det höhämtning så veckans styrkepass blir det garanterat då. Som hästtjej behöver man inte gå på gym inte, räcker med att bära flera hundra kilo hö då och då ;) Puh hoppas faktiskt att det inte blir för varmt ute för då är det verkligen ett svettigt jobb att göra. Men pållarna lär ju äta så! 
 
Menmen, nu ska jag återgå till lite kvällsmys här på jobbet. Allt är klart för en stund med matlagning, städning, tvätt och allt det där vanliga dagpysslet - så nu blir det lugnt för kvällen. Har faktiskt redan läst en halv bok idag så tänkte krypa ner i soffan och avverka andra halvan nu! Skriver som sagt lite svar på era frågor imorgon.
 

Är du nöjd med ditt Primera träns? Funderar på att köpa ett nämligen, men läst lite på lite trådar om att det ska va dålig kvalite...

Kolla gärna in min blogg:)

fin bild !




Kom ihåg mig?