Acceptera

Att detta inte längre är en generell "hästblogg". Fast nu blir det Danny en sväng i solskenet, blir kanske foto. Kram 

Jag gillar din blogg mer nu när den inte bara är ren hästblogg, nu är det mer en Frida-blogg. Tummen upp för det!

Varför tog du bort bilden på dig själv?

Svar: Pallade inte gnället.
Frida Hallgren

J

Jag tror inte folk reagera på att det var ohästigt på något vis, utan för att det lätt kunde uppfattas som ett skrik efter uppmärksamhet (om det var det eller ej lägger jag ingen värdering i överhuvudtaget). Du är jättefin och har en kropp som många gärna skulle vilja ha. Du behöver verkligen inte lägga upp såna bilder för bekräftelse!

Svar: Det jag inte förstår är hur den bilden kunde ses som så "stötande". Jag har linne på mig, är inomhus och det är inte direkt så jag stod i BH och trosor och putade med boobsen.
Frida Hallgren

Det är din blogg så alla som läser den ska ju anpassa sig eller sluta läsa i stället för att gnälla.

J

Långt ifrån stötande, men väcker fortfarande stor uppmärksamhet. Tror även den svenska avundsjukan spelar in... fin häst, rider grymt, vrålsnygg osv, finns det något att anmärka på så hugger folk direkt, tyvärr!




Kom ihåg mig?