Bra kväll

Det där med att blogga mitt i natten måste jag lära mig att låta bli, man tycker att det är en så otroligt bra idé just då - men sedan konstaterar man att nej, riktigt så bra var det inte. Ungefär som allt annat när man är ute på vift hahah. Undra om blogg.se skulle kunna uppfinna alkolås på login'en, vore nog bra för en del.
 
Blev i alla fall en mysig kväll i Hedemora med ganska mycket folk på hemmafest, vissa spårade mer än andra (inte jag) och vi åkte hem på natten till Falun. Skönt att somna i sin egen säng när man skulle upp på morgonen dagen efter! Lite lätt sliten i morse, men det gick. Dock tacksam över mulet väder då det blir lite lugnare i backen då! Åkte direkt till jobbet i morse så har inte hunnit träffa Dannyboy något, men Therese skulle titta till honom så att han fick med sig haghö ut i hagen och annat viktigt. Jag är så van vid att ha "full kontroll" på allt kring honom, men idag fick jag släppa lite på det. Han har hö och mat till i eftermiddag, så tills dess klarar han sig utmärkt, även utan matte! Ska dit direkt efter jobbet. Det börjar även närma sig lite mer igångsättning för hans del! Framåt veckan ska vi trava på litegrann och även om det bara blir jogging så kommer det att kännas jätteroligt.
 
Nu ska jag i alla fall pyssla på här, hoppas ni får en bra lördag ♥
 

Alltid bäst att somna i sin egna säng ;D
Fin bild :')

men fin bild! :')

Ida

Åh vad sött =)




Kom ihåg mig?