Gårdagens outfit

Danny
Kandar från Premiera
Sadel från Childeric
Schabrak från HV Polo
Lindor från Schockemhöhle
Skydd från Hööks
 
Frida
Jacka från Mountain Horse
Hjälm från Lamicell
Ridbyxor från Hööks
Stövlar från Königs
Handskar fårn Roeckl
 
Vad tycker ni om gårdagens outfit? Ja han har lindor under skydden på frambenen då risken är stor att han smäller i rejält när han brallar som han gör. Lite extra säkerhet helt enkelt. 
 
 
M

Allt bra med dig?

fin häst!

Vad är det för nåt du har satt fast på stigläderna?

Cool blogg du har! :D

allt bra?

har inte kollat in din blogg på jättelänge och satan vilken biff danny har blivit! Så sjukt snygg!

Fin blogg! Bloglovin byte? :)

Snygg outfit!

Fina bilder :)

Superfin häst!

Hej !

Jag undrar vad du har för sadelgjord? Såg ut som om det är en sådan jag behöver!

Fin blogg! :)

Har du lindor och skydd på frambenen?? :o

Svar: Ja....?
Frida Hallgren

Gud va fin häst du har, själv är jag lite rädd för hästar hehe! ♥

Du skulle vara awesome om du hade lust att titta in hos mig och kanske lämna en kommentar?
KRAM

Såååå snygga ridbyxor!! Är det bra passform på dom? Tror att du och jag har ungefär samma kroppsform ;)

Hej igen! Vet du vad modellen på ridbyxorna heter? Det finns två, Atlanta och Memphis, är det nån av dom? *vill ha* :)

Hehe, och jag tänker till skillnad från alla som gillar att han blivit så "biff" säga att han blivit fet. Han har ju inte satt massa muskler av att gå och vila massa veckor, däremot verkar han ha käkat upp sig en del. Dock försvinner den övervikten säkert så fort ni kommer igång ordentligt igen!

Det är lite knepigt med hästar som Danny, och min egen med för den delen, som bara blir snygga när de lägger på sig fett. Man får passa sig lite!

Love it! Skikkelig pent med det brune i shabraken som matcher støvlene :D




Kom ihåg mig?