Kvällsblogging ♥

Kul med alla svar på önskemål om videos! Ska se var jag kan leta fram i gömmorna helt enkelt. Det får bli morgondagens projekt!
 
Jag jobbade mellan 08.00-17.00 idag så var rätt trött när jag kom hem. Plockade ihop en massa kläder som skulle till lägenheten (se tidigare inlägg haha..) och lade ner i flyttkartonger. Därefter kom Adam och vi åkte till lägenheten och bar in allting + en stor spegel som ska upp i hallen där. Snart börjar det bli dags för "slutfinish", det vill säga tavlor, blommor och lampor. Satte upp några ljuslyktor vid sängen ikväll i alla fall och så tände vi ljus, det blev så galet fint. Kommer givetvis att fotografera allting när det är klart, förstår att ni blir sugna på att se när jag pladdrar på som jag gör hela tiden.
 
Vi köpte i alla fall med oss pizza och myste i lägenheten hela kvällen. Så nu har jag premiär-ätit vid bordet och det börjar nästan kännas lite "hemma" trots allt kaos med flyttkartonger hit och flyttkartonger dit som står över hela golvet.
 
Från mitt rum, kaos även där eftersom det mesta håller på att "plockas ner".
 

Hur pass mycket har du skrittat i veckan? Håller han sig på mattan :)?




Kom ihåg mig?