Ny design

Var så extremt trött på den andra designen att det kröp i mig när jag gick in på bloggen, så nu är det en tillfällig ändring innan jag slår om till någon riktig vår/sommardesign med nyfotade bilder. Hoppas ni gillar den! Lite kaxigt glad på något vis. Nu är det även ändrat så att texten passar er som går in och läser från mobilen.
 
Vad tycker ni? Som vanligt får ni väldigt gärna skriva om ni hittar några fel eller problem när ni klickar in er på dom olika flikarna etc.
Mia

Härligt med en ny design :) Brukar ge ny motivation att blogga :)

Ida

Super snyggt! Älskar din header :D Ni ser sååå glada ut båda två!

Grymt snyggt!

Riktigt snygg, men någon länk tillbaka till startsidan när man gått in på ett inlägg för att läsa kommentarer hade inte varit fel. :)

Jag ÄLSKAR nya designen och headern ;)




Kom ihåg mig?