Välkommen in till min lya ♥

Kär, alltså på riktigt. Nu har jag inte helt fria händer med en hyresrätt - men visst blev det fint?!
 
 

Wow frida! Nog för jag känner igen mitt gamla hem, men satan så fint o fräscht du fått till det!! Förstår att du är kääär, första hemmet! (Och JAAA jag saknar fönstret o utsikten...!!)

Super snyggt! :D

Åh va fint Frida :) Visst är det en härlig känsla att få sitt första egna? :)
/Issa

Åh så vacker den är!!!

Ida

SÅÅ fint du gjort det alltså =)

Superfint :)

Härligt Frida! Längtar till jag kan publicera ett likadant inlägg :)

E

Fint! Du har bra smak =)

Ett tips för att pigga upp köket lite (om du känner att det behövs) - byt handtag på skåpen! Finns enkla "rena" för typ en 10:a styck på Ikea! Det var samma handtag som du har i mitt kök och jag avskyr verkligen färgen, formen, allt så de rök innan jag ens fått en en enda pinal i lägenheten, haha!

Jättefina gardiner du har hittat!

Har du ett riktigt bra shopping-/skönhetstips?

Kommentera på min blogg och få chansen att få ditt tips publicerat och din blogg länkad!

fint! :)

gaash så snyyggt!

Jättefint! :D

Oj vad fint du har gjort det!!

Oj vad fint du har gjort det!!

fint :)

Jättemysigt!

GÖÖR snyggt ju! Det är det här jag vill uppnå när jag en dag flyttar hemifrån - små detaljer som du har och ja, en riktigt fin lägenhet med, till synes?, underbar planlösning! Vilket kap! Hur många m2 är den?

Åh så mysigt & fint du har det! :D

Riktigt riktigt snyggt! :D Skulle gärna flytta in där!: )

Å va snyggt! Himla trevlig blogg dessutom :-)

vad fint :)

Super fint!!

Vad mysigt du har det^^ Och otroligt vacker häst du har i din header!

Fint :)

Åh vad fint! Grattis :D

Wow så trevligt att du har det :) Grattis.

> S a g g y y . b l o g g . s e <

absolut..mysigt! gillar den lilla sovhörnan lite extra :)

Vad härligt!

va sött !
gillade sovarhörnan :D

Ser ljust och fint ut! Visst är det härligt med sin egen lya? Vi har en likadan soffa btw :)

Underbart mysigt! :D

Jättefint!

Ditt vardagsrum/sovrum påminner väldigt mycket om min första lägenhet och jag minns hur kul det var att få inreda precis som en själv vill! :)

Superfint! :)

Det ser jättefint ut :)

mysigt:)

åh vad fint du har fått det! jag längtar tills jag får flytta hemifrån!

super fint! :) gillar sovhörnan!

Vilken mysig lya du har! Liten men välplanerad, perfekt! Hur många kvadrat?

kim

Det blev supersnyggt! :)

Wow!

Jättefint :)

Li

Jättefint! Är riktigt avis, hoppas du trivs som fisken i vattnet!;)

Jättefint blev de! ;)




Kom ihåg mig?