Vild

Varför jag inte skulle rida en meter i sadeln på Danny utan en hjälm på huvudet haha... Kommer lite riktiga bilder också med lite trav- och galoppjobb! Älskade bushäst.
 

Snygga! Han ser verkligen ut som att han är på väg att krypa ur skinnet ;) Buse!

hahah så söta bilder! :D

Sjukt läcker häst!
Vore kul att få se lite skritt och travbilder nästa gång :)

Kram!

Han är så otroligt söt! Vilka skutt;-)

Ser jag rätt? Är det både lindor och strykkappor på frambenen? ^^ Vilken buse!

Pigga, glada, busiga Danny !
Kul att se att ni båda är så glada och har kul, ni är ett väl matchat ekipage! :)

Hahah åh så söt :D

Vilken supersnygg jacka!

Haha har han både lindor och skydd fram?! Nog för att han är busig men det känns ju lite överdrivet ;) haha! Men jag gillar att han busar som en riktig unghäst som är jätteglad :D

hejsan jätte fin blogg:)
kika gärna in på min och min väns ny startade blogg
och kanske släng in en kommentar http://teamnr.blogg.se/

haha så söt!

Han är så sjukt snygg, känns som om vilan gjort honom mkt gott - får känslan av att han biffat till sig lite?!

Haha, det här hade vart bättre på film tror jag.
Busglad Danny och en asgarvande Frida, helt oslagbart!

HAha vilken buse :)

men vilka härliga bilder! :)

Söt liten (stor) skrutt:D ♥

Otroligt fina bilder! :)

haha han är såå skön :D kul med bilder!




Kom ihåg mig?