Ingen hint

Tur jag har en mamma med bra smak.. Fast Danny ska väl inte ha något till träns? Märkligt... :D
 
 
 

en till häst????

Nej men vänta nu.. är det en HÄST du smusslat med i bloggen ? riktigt så "stort" trodde jag inte din hemlis var :D

Var får ni en ny häst ifrån?

Gissningsvis är det väl en ny HUND (valp) som är på G?

Birgitta, vad skulle hundvalpen med ett Premiera-träns till?

Gissar också på en till häst eftersom hon skev sådär lurigt med att tränset inte är till Danny :D

Fanny: ha ha ha...nej, hundvalpen ska så klart inte ha något träns :) men kort efter att Fridas familj förlorade sin hund skrev hon om något som "planerades" och då gissar jag att det är ett hund-köp på G.
Ett träns kan man väl få önska sig även om man egentligen inte BEHÖVER det :), så tolkar i alla fall jag inlägget ovan.

Svar: Någon hundvalp finns faktiskt inte i planerna :)
Frida Hallgren

PP

Hur är tränset i storlek? Jag har en häst som ligger mellan cob/full så är det stort måste jag beställa cob. Tacksam för svar! :)




Kom ihåg mig?