Några rader

Vaknade till en härlig soluppgång och med utsikten från 6:e våningen över sjön var bara wow... Är ledig idag och vet ärligt talat inte riktigt vad jag ska hitta på. I år blir det inget Globen för första gången på länge, väldigt besviken.. Får följa allt på SVT Play istället.
 
Danny klipptes igår, igen. Nu är han korthårig och väldigt glansig - precis som matte vill ha honom. För visst är dom som allra snyggast helt nyklippta :) Ska nog åka en sväng till Norells Hästsport senare, och även en sväng på Jula. Tänkte köpa hem en liten trimmer för ansikte/hovskägg eftersom man lättare kommer åt med en sådan. Ska se vad jag hittar! Danny ska även trimma senare i eftermiddag.
 
Ha en mysig fredag!

Jag tycker hästarna är som finast och mysigast när de får ha kvar sin härliga vinterpäls. Finns inget bättre än att rida ut i snön barbacka på en lurvig häst eller vamare.

Hur lång tid tar det för dig när du klipper hela danny?

Svar: Ca 1,5 timme, då klipper jag rubbet.
Frida Hallgren




Kom ihåg mig?