Om någon undrar vilken smak på hästar jag har...

Så har den här hästen allt jag vill ha:
 

Kanonhäst, men jag tycker faktiskt att Danny är mer spännande att titta på! Han har verkligen något extra :)

Ytterligare ett bra inlägg!

s

En fråga från någon som inte kan reglerna till dressyr på hög nivå... jag undrar iom att ryttaren rider med tyglarna till kandaret basically lösa (vilket är skit fint att se!) skulle inte det kunna ge ett sämre helhets intryck, tex ser slarvigare ut, eller ger det ett bättre helhetsintryck för att man ser att man inte bara drar ner och in nosen med hjälp av kandaret?
Lite luddig fråga, kanske lite dum också men om man inte frågar lär man sig inget!
Jag har som sagt inte världens bästa koll på dressyr på hög nivå därav jag undrar om du eller någon annan läsare kan ge mig lite mer information :)

Förövrigt, älskar din blogg och din Danny-boy, han är fantastisk och en utav de charmigaste hästarna jag sett!

Ge Danny ett par år så ;)

Ida

Danny om ett par år.

Har du lånat ut Danny? ;-)

härligt att titta på :)

Fy fan vilken läcker häst!

Ja den är ju otroligt fin! Som jag också sa, så är han ju väldigt lik din Danny. Inte bara jag som tycker det ;)




Kom ihåg mig?