Tufft..

Vilken dag, nej det här var inte roligt.. Danny lite halt och varm i en bakkota efter en "idiot-tur" i hagen, förhoppningsvis bara vrickat till sig men oj så många tårar det blir. Lite rådgörande av veterinär (så hjälpsam trots lördagskväll) och massor av kylning, sedan var det lite bättre. Vi avvaktar morgondagen... 
 
Jag har därför precis kommit hem till lägenheten igen och nu ska jag bara rasa ner i soffan, kanske gråta en tår till och sedan se på dressyren från Globen på SVT Play. Har redan kikat resultaten men tänkte se ritterna också. Romanov tvåa ju! Heja! Imorgon åker jag nog hem till mina föräldrar och tittar på küren tillsammans med dom.. Den är nog allt roligast att se :)
 
EDIT: Men så fungerar inte SVT plays sändning bara för att jag skrev detta. Suck, jaha ja då blev det ingen dressyr då.
 

Skickar en kram till dig!

En liten räv hade han allt bakom öronen men oj vad dom är lika i kropp och rörelse! Kul

Hoppas de inte är nåt allvarligt!

Han piggar på sig snart ska du se. Fast självklart blir man orolig.




Kom ihåg mig?