@ Arlanda

Hemma i Sverige igen! Nu sitter vi på Arlanda och har ätit lite, sedan en tågresa kvar innan vi är i Falun. Elin har drömt om Marabou hela veckan och jag om svenskt lösgodis, pressbyrån räddades oss. Men nu vill vi hem! Mot hästar och egen säng.

Vad tror du om "ice-vibe"? Använder du sådana? Varför / Varför inte?

Kan inte du göra ett inlägg om hur det är att rida i olika stövlar/skor/chaps? Jag tycker det är så stelt med dressyrstövlar och tycker inte att jag alls kommer åt på samma sätt och får den där riktiga känslan jag strävar efter. Allt känns MYCKET bättre med skor och mjuka skinnchaps! Men hur snyggt är det att tävla dressyr i?! Vad tycker du och hur upplever du det inom djungeln av skor å stövlar. Tycker själv det är dösnyggt med riktigt höga välputsade stövlar men känslan är ju som bortblåst!

Inte alls relevant till detta inlägg. Men känner du igen häst och ryttare på min blogg i inlägget Örebro dressyrtrupp? Jag hoppas man får göra så, det är ju min bild. Kanske borde ha frågat dig först.

Åh det såg gott ut.... läget idag? :)




Kom ihåg mig?