Kastar in handduken

Lagom sliten imorse efter 24 h på jobbet åkte jag och pojkvännen till Active Stay och åt hotellfrukost. Gott att unna sig ibland! Dock kanske man inte behöver äta à fyra personer som jag gjorde, i synnerhet inte när man ska och rida ett par hästar direkt efter...
 
Först ut Danny: Jag fick håll redan när jag började skritta på lång tygel, bra jobbat haha. Det släppte dock och sedan kunde vi komma till ett bra arbete. Rena byten, på olika linjer och ett BRA piruettarbete.
 
Nästa ut Zanetti: En privathäst från klubben som tävlas i både hoppning och dressyr. Första gången jag satt på denna så det blev mycket "leta knappar". Hittade honom fint i galoppen på slutet och det kändes överlag bra. Det är alltid lite lurigt att rida en häst man aldrig suttit på förrut, men det var mycket turbo och trevlig i handen, då är jag nöjd! 
 
Nu har jag kommit hem igen, helt slut. Fortfarande riktigt förkyld och jag gled ur skorna i hallen rätt in i duschen. Är nu ren, trött och tänkte kasta in handduken och lägga mig en stund. Hoppas att ett par timmars sömn gör mig till en ny människa.
 
 

Alltså, din energi är ju faktiskt helt otrolig!

ida

har du något smart knep för att kunna ha dounut sådär under jw-hjälmen?

Kan du inte göra ett inlägg om hur du gör dina donuts? Vet inte hur tjockt hår du har, men du har ju rätt långt hår.
Jag har både långt hår (men inte lika långt som dig) samt ganska så tjockt också och för mig blir det alldeles för mycket hår runt om donuten, alltså det man lindar runt som blir "över". Hur gör du med det överblivna håret? :)

Håller med ovanstående skulle också vilja ha ett donutinlägg! Så himla fint :)

Det ska bli kul att se dig i Dylta nästa år om du kommer. Då blir det MsvB va? :-)




Kom ihåg mig?