Stressad

Det är en balansgång att skriva inlägg i bloggen. Man vill ge intryck av att allting alltid är bra, att jag alltid är glad, att allt alltid flyter på som det ska. 
 
Så är det inte.
 
I många fall är det så, men inte alltid. Just nu har jag väldigt många frågetecken i mitt liv som handlar om viktiga saker. Byggstenar som står ostadigt, beslut som måste tas. Jag som är van vid att ta allting med en nypa salt, att skaka av mig problem och att ständigt fortsätta framåt. Men, it might be stormy now but it can't rain forever. Allting löser sig på ett eller annat sätt. 
 
Längtar tillbaka lite.. Jag och Elin bara släppte alla problem här hemma, åkte till Rhodos och levde livet. Vårat största problem där var vilken restaurang vi skulle välja på kvällen och vilka drinkar vi helst ville ha på krogen. Sedan kom vi hem och slängdes in i verkligheten igen båda två. 
 
 

Följ din magkänsla!

Ponnyspekulanterna

Ida

Jag känner dig inte, men här kommer en styrkekram ändå!

Om du är stressad så ska du ju gå in på www.chillai90sekunder.se :D




Kom ihåg mig?