Svenskt avel- och sportchampionat 2013

Funderar på att fly fältet och åka ner till Skåne och se unghästfinalerna.. Kanske lördagen och/eller söndagen. Prio är att se 7-åringarna men dom gick båda dagarna så då var det inte så noga vilken dag. Det är alltså 5-6 oktober, någon som ska dit? Eller ska ni se klasser som går tidigare under veckan?
 
Är det någon här i närheten (Dalarna) som vill åka dit, hör av er! Vi kanske kan samåka bil, eller i alla fall prata ihop oss om tågbiljetter etc. 
 
Förra årets vinnare i 6-årschampionatet.. JJ Rayban.
 
 

Jäklar, jag ska träna båda dagarna den helgen... Annars hade man ju helt klart åkt ner!

Klart man ska dit!

Jag ska nog dit på lördagen tänkte jag:-) ser du mig så säg hej!:-)

Åh skulle sååå gärna åka ned, men har inte tid, nedrans!

Ska campa i managen, tänker inte missa en minut av denna fantastiska uppståndelse




Kom ihåg mig?