Foto från Storvik

En fotograf som heter Johanna Åberg var på plats under framridningen på Storvik och fångade oss på många bilder! Så fina :D
 
 

Ni är ju för snygga alltså! Tjusigt!

Så fina bilder!!

Ida

Ögongodis! Thanx for sharing!

Första bilden är jättefin! Den borde du ha som headerbild!

Du gör mig alltid sugen på att börja tävla! Ni är så fina, och du verkar rida så himla fint!

Ni är ju bara så otroligt snygga ihop! :)

Asså hur kan du sitta så fint??? Jag ser ut som en hösäck ingen gungstol... :(
Några tips ?

Tjusigt ekipage! Ren nyfikenhet bara, på samtliga ovanstående bilder rider du med bruten tygellinje, och jag har alltid hört att man ska undvika det, så min fråga är om du får synpunkter på det i protokollen, av domare och/eller tränare? :)

Svar: Jag har aldrig fått kritik för det på tävling, men vet att jag rider med lite för hög hand. Inget som är med flit och något jag jobbar på! Så det är inte meningen hehe..
Frida Hallgren

så fina bilder! :)

Det är väl bra att hon rider med "bruten tygellinje"? :) Annars hamnar stången "längst ner" i handen och kan då ta skarpare. Sen rider ju alla olika, på träning och på tävling, och inget som domarna ska kommentera. Vad jag har hört och lärt mig iaf. :) Snyggt ridet föresten Frida!

Åh vad fina ni är! Underbara bilder. :)

Fantastiska! Både bilderna och ekipaget! :)

Kim

Åhh, vad fina foton och fint ekipage!

Superfina! :D

Så fantastiskt fina :)

Den paddocken har tom långväga jag ridit i ;)

Så fruktansvärt snygga ni är!!

Makalöst vacker häst, och du visar honom så himla bra!
Meeeen... ;) Lägg några timmar i veckan på gymmet så kommer det se ännu snyggare ut! Du ser svag ut i din bröstrygg, och mer bålstryka skulle hjälpa dig att fånga rörelsen i ryggen bättre. Plus maaaasa stretch för höftböjare och ljumskar, det behöver vi ryttare alltid! Det är (förmodligen) det som gör att din skänkelvikning hamnar lite långt fram/höften långt bak.

Haha, autospell...! ;)
SKÄNKEL, inte SKÄNKELVIKNING! ;)

Fina bilder! Härliga framben, dock har han ju mer påskjut från bakbenen på t ex headern ser det ut som..

Alltså denna hästen! Ni är så fina :)

Jättefina! Ser elegant ut! :)

Åh vilka fina bilder! Ni verkar trivas så bra tillsammans, du och Danny! :)

Super fina!

Vad fin han är och så mycket han verkar ha utvecklats på kort tid! Det syns stor skillnad på din headerbild och den översta bilden som nästan är likadant tagna. Mycket fin! Det ser väldigt harmoniskt ut:)

Gud vad snygga ni är!!

Riktigt snygga bilder! Många som är tillräckligt snygga för att vara header ju!

otroligt fin är han! :D

@Petra. Han är ju mer samlad här än på headern, inte så konstigt att han har mindre påskjut då. Märklig kommentar överhuvudtaget. Superfin i hullet nu Frida!




Kom ihåg mig?