Intervju Svensk Radio P4

Var som sagt på intervju i förmiddags och fick träffa två underbara programledare, Jon Norberg och Sophia Adler, som ställde massor av frågor om Danny, bloggen och ridsport i allmänt. 
 
Intervjun är nästan 15 minuter lång och jag pratar om allt från varför man lindar vid ridning till vilken målsättning jag har med Danny. Hoppas ni gillar det! Ni får gärna kommentera och ställa frågor efter att ni har lyssnat :) Låter jag som ni trodde?!
 
 

Härligt Frida!
Riktigt proffsigt pratat - det är verkligen inte det lättaste att prata i studio. Bra ordval och supertrevligt inslag.
Heja dig!
Stort Lycka till framöver ♥

det låter inte riktigt som dig haha. rösten ändras lite över radion!

Så himla bra! Du lät som ett proffs som pratade. Super talang! Lycka till framöver med danny och nya tillskottet:)

Gud, så proffsigt! Du uttrycker dig jätteväl och otroligt informativt, både för nybörjare och oss lite mer insatta. Superbra jobbat - sjukt imponerad!!!
:)

Va duktig du är!

Jättebra jobbat ju =)

GMH

Kanonfin intervju, som nån ovan skrev så låter det proffsigt, informativt och intressant. Bra jobbat!

Mi

Hej Frida,

Jättekul att lyssna på intervjun. Du uttrycker dig jätteproffsigt! Dessutom var det kul att höra programledarnas dialekter, jisses, Dalamål låter verkligen kul! Jag visste inte att din blogg var så stor med så många läsare, men den är bra, så det är helt förståeligt...

Kram

// Mi

Heja dig! Vilken bra intervju :)

Jätte kul att lyssna på! Du lät nästan så som man kunde tänka sig ^^

Jättekul att lyssna på dig men du lät inte alls som jag trodde, har liksom inte tänkt på att du skulle ha dialekt när du pratade, haha :-D

Man lindar väll benen för stöd också?? och inte bara slag? det är väll främst för stöd, det har jag lärt mig iaf :)




Kom ihåg mig?