Fullt upp

Puh... Hej i värmen! Jag har i skrivande stund en lugn stund på jobbet och kan därmed flika in ett inlägg. Vi är mitt uppe i en flytt och har ägnat senaste dagarna åt att tömma lägenheten på alla möbler och så flyttstädning... Suck och stön, men NU är det klart!! Besiktning imorgon 09.00 och då hoppas jag verkligen att dom tycker att lägenheten ser bra ut.
 
Jag och sambon ska nämligen flytta till paradiset 1 augusti - in i en flygel på herrgården som ligger i anslutning till anläggningen som Danny och Aval står uppstallade vid. Att kunna kila ut i stallet och kvälla hästarna i pyjamasbyxorna blir inte helt fel... :D Dessa dagar mellan inflytt och tömning av gamla lägenheten innebär att vi bor hemma hos min familj en sväng.
 
Så nu vet ni dagsläget och att närmsta dagarna är lite köriga! 
E

Åh vad underbart! :D

Haha minns hur jääävligt det va med städningen när du skulle flytta in efter mig! Så nervösa vi va inför besiktningen haha! Åh nu lämnat du hålet i väggen. Vår fina gamla första lägenhet haha :) !!

Haha minns hur jääävligt det va med städningen när du skulle flytta in efter mig! Så nervösa vi va inför besiktningen haha! Åh nu lämnat du hålet i väggen. Vår fina gamla första lägenhet haha :) !!

wow villken fin blogg du har!

Åh vilken dröm!!

Så roligt!! Hoppas vi får se bilder sen när ni är inflyttade ;)

L

Åh, låter underbart!

Det låter supermysigt! Kan du inte lägga upp lite bilder sen på ert nya hem? Är spännande att följa dig och Danny trots att jag inte är en dressyrnörd :)




Kom ihåg mig?