Lite blandade bilder från helgen

 
Och det roligaste avslut på protokoll jag läst.. "Löve him ! " med värmländskan klingandes! 
 
 

Måste bara säga hur otroligt vacker danny är. Vilket jobb du gjort med han!!

Sen tycker jag att du alltid får så himla otroligt fina bilder, mestadels beror det nog på själva ekipaget men undrar vilken kamera du använder dig av?

Ni är verkligen fantastiskt fina! :)

Superfina! :)

Gud vad fin han är! Och det där måste ju vara finaste komplimangen man kan få. :)

Ljuvliga bilder! Himla kul att det går så bra för er!

men haha frida, kan inte sluta titta på din min som är på alla bilder :D danny är skitsnygg och om du börjar få för många segertäcken så kan jag ta ett ;)

Svar: Hahahahah åhh jag skrattar också ihjäl mig men är min koncentrationsmin, en viktig min!!
Frida Hallgren

Herregud vad han har biffat på sig! Ser ut som en annan häst, han ser stor ut :)

Gud vilka härliga bilder och vilken fin häst!! :D

fina bilder:D

Så fina bilder!!

Super!!! DU ÄR GRYYYYM :D

Kika gärna in på min blogg och lämna en kommentar:)

Li

Åh, det som en dröm att jag ska få fotografera ett sånt sjukt vackert ekipage ihelgen! Jag kan bara drömma om att bli så bra som du på att rida och dessutom att få äga en sån läckerbit!:)

Vad roligt för laget, grattis! Såg att Hagas Barnum Skip ingår i erat lag, vilket jag tycker är lite extra roligt då jag ridit hans pappa Hagas Memory Dancer. En helt fantastisk häst som jag aldrig kommer glömma :)




Kom ihåg mig?