Mållös

VILKEN DAG! Ni som har följt equipe vet varför :D 
 
Börjar alltså morgonen med att rida mitt livs ritt i MSVB:4. Danny var perfekt temperad, lätt som en fjäder i fronten och med MASSOR av tryck samtidigt som han var magiskt avspänd. Wow wow wow!! 9:or på båda travlängningarna, alla byten satt. 69,6% VINST! 
 
Vi firar och Danny tar sovstund i boxen till eftermiddagens klass. Denna gång dags för MSVB:2. Danny känns lika fin på framridningen men det märks att han är lite tagen efter att ha tagit i för allt han orkade i förra klassen. In på banan och sätter allt, alltså verkligen allt. 71,1% och vinner igen!!!! Dagens andra segertäcke hängs på min lyckliga mamma och jag och Danny får ta täten på ärevarvet igen. 
 
Och tusen TACK alla fantastiska människor som kommit fram och berömt Danny idag. Vi blir rörda till tårar av alla fina ord!
 
 

Hade så gärna kommit och sett er live på min hemmaklubb men fick tyvärr jobba hela helgen :( ser fram emot bildbomb här på bloggen iallafall. Stort grattis och lycka till även i framtiden :D

Grattis!

Sjukt bra! Stort grattis!!

GRATTIS!

Haha va för snabb imorse och skrev Frida istället för mitt namn, döör!

Stort grattis Frida! Ni är så galet duktiga, ni kommer sopa banan med alla i framtiden med :D

Grattis! Vad kul och vilka superfina procent!




Kom ihåg mig?