Snart är det dags

Dags att uppdatera er lite inför helgen! Danny har känts jättefin hela veckan och vi är redo inför årets första meeting. Danny har fått en box i permanentstall och det känns jätteskönt eftersom han tidigare varit ganska stressad över allt kaos som det lätt blir i mobila boxar med hästar och människor överallt. Dock har han känts väldigt mycket mer "vuxen" och lugn under årets säsong än under förra året. Helt enkelt lite lättare att ha med sig på tävling nu. Hoppas det håller i sig även nu! Det är trots allt 1,5 månad han var på tävling senast.
 
Så dagen idag startade med morgonfodring i stallet och så passade jag på att mocka och göra klart allt stallpyssel innan jag åkte till jobbet med jobb 09.00-16.00. Efter detta åker jag tillbaka och rider, smörjer och packar inför morgondagen! Vi lastar nog ca halv 8 imorgon bitti med starttid vid lunch. Imorgon går han bara lagklassen (MSVB:4) medan han under söndagen går både MSVB:4 och MSVB:2. 
 
Vi tar med kamera under helgen, lägger upp så mycket jag har tid och möjlighet till! 
 
 
 

Så fin häst :)

I vilken klass går finalen i ditt distrikt?
I Stockholms distrikt går de första 2 omgångarna i Msv B:2, och sedan finalen i Msv B:3.
Själv tycker jag att det är helt idiotiskt att ha Msv B:3 i finalen, Msv B:4 skulle vara så mycket bättre! =)

Grymt fin häst! Lyck till på tävlingarna=)




Kom ihåg mig?