Tisdag

Godmorgon! Vilken underbar höstdag :D Har precis kommit in från stallet där jag haft morgonen, och nu ska jag äta frukost och sätta mig med skolböckerna - tenta på fredag.. Puh! Går fortfarande runt med ett leende efter helgen, tänk så duktig han är min Danne! Och framförallt känns det så himla roligt att tänka på nästa år med dessa två tävlingar bakom oss, för nästa år kommer vi inte att rida MSVB mer utan bara fokusera på att höja kvalitén i MSVA/PSG. Kunna rida på samma sätt i dom programmen som jag i år har ridit MSVB, det vill säga med lite mer tryck och uttryck - våga visa upp honom på "mesta" och bästa sätt. Än så länge har jag varit lite försiktig i A:1, rädd att det ska spricka bland alla krumelurer. Men ge oss en vinter att befästa rörelserna ännu mer, så kommer vi ta oss an banorna som två tigrar, jag och Danne :D För vi brukar väl aldrig vara blyga inne på banan! Men lite så har det blivit i A:1 nu hehe, att jag inte riktigt vetat om vi har platsat. Men det gör vi ju så ingen anledning att fega :D
 
Vi har dock ett par tävlingar kvar i år, Storvik Ovansjö om en månad (regional MSVB:2, MSVA:1) och Högbo den 8 november (nationell MSVA:1). Ligger dock som reserv på Storvik, men kommer troligen med. 
 
Några UNDERBARA bilder fotade av Jolina Eriksson, www.jolinaerikssons.blogg.se
 
 
 

Han är så GALET fin!

Han är så GALET fin!

Jag blir verkligen full av inspiration när jag läser dina inlägg, så himla roligt att det går så bra för er! =D

Så fin häst!

fin häst

jättefina bilder! Kram♥

Jag ska också rida i Högbo. Jättekul att få se er live! :-)

Hej! Bara en liten fundering, inget negativt menat nu. Varför ska du starta en msvb:2? Känns som ett himla hopp mellan B:2 och msva, eftersom B:2 är klassat som "nybörjarnivå" i Msv B. Ni känns redan lite överlägsna där? :) /Hanna

Oh då får jag fotografera er igen! Bara att hojta om du vill shoppa lite bilder sen :)

Fin häst. Hur är det med din blick egentligen? :-p

Fina bilder!

Ni är så himla fina tillsammans :)

Vilka otroligt härliga bilder på er två! Det är så roligt att få följa er resa och ska bli väldigt kul att även få följa lillkillen med. Stor lycka till i framtiden!




Kom ihåg mig?