Härliga snö

Här i Dalarna har vi helt galna mänder snö just nu, detta passade jag och Danny på att utnyttja :) Så idag tog vi tillfället i akt och gav oss ut på vägarna i skogen och travade i pudersnön, underbart!!! Där kan man snacka om att det känns som att dansa. Danny höll på att spricka av glädje och jag var mest glad att vi kom hem till stallet i helt skick - fast även jag med världens största leende. Det är verkligen en fröjd att rida ut på vintern när det är någon knapp minusgrad, strålande sol och snö överallt.
 
 

Fy fasen vad härligt! Här har som mest varit 5cm snö i vinter och det låg i 2 dagar. Nu det sista så har det ösregnat och är 5-7 plusgrader. Blääää

Vad är det för täcke? Ser super skönt ut och väldigt snyggt

Åh vad härligt! Jag bor i Göteborgsområdet så vi har inte haft många dagar med snö ännu tyvärr.. Inatt kom det några flingor, men de regnar nog bort under dagen..




Kom ihåg mig?