Danny och Frida

Jag hoppas bilderna utstrålar precis det jag känner; Ooooooh vad jag tycker om honom!

Funderar på att göra en fotokopia på någon av bilderna, för att sätta upp som en tavla på väggen. Vilken bild skulle ni välja? Gillar både när man ser hela hästen och närbilderna.. Svårt!









Superbilder Frida :) kan du inte rida lite där på ängarna, blir ju superfina bildwer :) ?

Mia

Jag tror jg skulle välja den sista :)

Varför har du redigerat hans hals på bilderna?

Första eller sista bilden! :)

SVAR: Hej anonym! Hur menar du att halsen skulle kunna vara redigerad? Förmodligen har du kanske sett bild på hästen från början och sedan nu, det har blivit jättestor skillnad! Du får gärna kika på senaste filmen på Danny om du är tveksam, där ser du både hals och hela hästen på film och kan jämföra. Bilderna är beskurna, upprätade, fixade med kontrast/ljus. Enda som är fixat som är nära halsen är borttagning av några små strån från manen som flög i vinden, men där slutade mina photoshop-skills. /www.fridahallgren.se

Vackra bilder!

Vilka vackra bilder! Och vad fin han har blivit i kroppen! Du har verkligen gjort ett kanonjobb med honom, Frida :)

Jag är speciellt förtjust i bild 1 och 2, de var något speciellt med dem tycker jag ;-)

Va fin han har blivit! tycker första eller sista :)

Han är så jäkla fin!

Tycker första eller nästsista är finast :)

IDA

första eller sista! :)

närbilden när du pussar honom på mulen!! :D

Den sista bilden!:)

Jättefina bilder, om jag måste välja en skulle jag nog säga den sista. Ser ut som han pussar tillbaka "på hästvis", hihi. Han är så himla läcker din Danny, honom ska du verkligen vara stolt över ;)

Jag gillar de två första bäst :)

Jag skulle välja den sista va dessa :) Fast jag tycker mer om bilderna på er när du rider!! Särskilt dem i galopp, DE skulle jag göra förstoring på om jag var du. Fast du kan ju förstås göra flera :D

Välj nummer två i större storlek och dem andra i lite mindre, så kan du ju ha som en "Danny" vägg hemma :)

ÅH, vilken vacker häst!!! :)

Den sista bilden när man ser både hela dig och hela hästen:)bilderna var verkligen underbara! Vad fina ni är ihop:)kram lina

Jag gillar allihop! Mitt tips är att göra en fotobok!! Fotoboken jag har med bilder på underbara Falcon är nog det bästa köp jag gjort i mitt liv! Ni är superfina tillsammans!! :D




Kom ihåg mig?