Danny på utebanan

Jag låter det vara osagt hur ridpasset gick och låter er kommentera fritt vad ni tycker istället!
















Grymt snygga bilder & grymt fin häst :)

jävlar! en av bloggvärldens snyggaste hästar!

Jag har en "veckans blogg" på min blogg, vill du synas inför mina 100-200 läsare? Anmäl dig då nu!

Han är så grymt fin! Ni passar otroligt bra ihop :)

Han är så gaaaalet fin Frida! Och ni passar varandra som handen i handsken! :))

Han ser ut att ha varit riktigt pigg och som att han hade riktigt kul! Mycket positiv energi att jobba med tror jag :) Fina bilder, ni passade riktigt bra i den där outfiten!

Mia

jätte fina bilder!

Ögongodis!!

Han har blivit så himla fin i kroppen!!:-)

Han ser väldigt lösgjord och fin ut och du ser ut att ha mjuka fina händer :) Säger som en ovan: en av bloggvärldens snyggaste hästar!



Måste bara fråga om det var du som kommenterade på Dressyrmupparna gällande Linns skadade hästar (diskussion om var hon köpte dem från osv) eller om det var någon som använde ditt namn?

Jag är inget fan av bruna hästar och inte heller halvblod, gillar mer dina Esco-inlägg av förklarliga skäl ;D

Men Danny faller mig lite på läppen ändå, och det är roligt att han börjar bli så fin, mindre valpig och mer häst.

Keep it up! =)

Oj så fin han har blivit! :) ser riktigt trevlig ut!

åhåååå så fin!!! han börjar se riktigt bärig ut nu :)

Ser verkligen trevligt ut!

Han ser framåt och vaken ut, men väldigt lång och något ostadig ut, samt lätt öppen i formen. Men svårt att bedöma från ett par få bilder, men det är första intrycket.

Han ser framåt och vaken ut, men väldigt lång och något ostadig ut, samt lätt öppen i formen. Men svårt att bedöma från ett par få bilder, men det är första intrycket.

Han ser framåt och vaken ut, men väldigt långut, något ostadig och inte 100% lösgjord, samt lätt öppen i formen. Men svårt att bedöma från ett par få bilder, men det är första intrycket.

HELT UNDERBAR! :)

Vilka bakben i galoppen! <3

Ser riktigt trevligt ut! Jättesnygg outfit! :)

Fin han ser ut (:

Fina bilder :)

Han har blivit så GRYMT fin!

Ser dock ut att bli lite väl öppen i formen i traven jämfört med galoppen :)

vacker!

wooow va SNYGG han är!

OTROLIGT FIN! :D

SATAN vad han glänser! Ni är verkligen jättefina, som alltid!

Det ser så mjukt och trevligt ut..

äh, vadå "för" öppen i formen? som någon skrev innan då... lite högre buren nacke så är det svårklassform ;) där ska dem vara aningen öppnare!




Kom ihåg mig?