Dressyrbling

Köpte nya örhängen för någon dag sedan, avsedda för stallbruk! Ganska stora så dom syns mycket och glittrar underbart i solen. Blingbling!



Var har du köpt dem? vill ha :)

Hej Frida. Är relativt ny besökare här så har en fråga till dig.. Jag såg att din gamla häst var en hingst, eftersom jag själv har en hingst med så måste jag bara fråga hur personer i din omgivning reagerade?! För min del var det nämligen en hel del onödiga kommentarer om folk som tyckte väldigt mycket ( men egentligen inte hade en aning).. Det är kanske lite skillnad så sett att jag förstod det som om din var äldre.?! Min är ju bara tre snart.. Är bara nyfiken på om alla hingstägare måste bevisa för folk attdet faktiskt går att ha hingstar eller om det är extremt runt mig! ;) vilket fall är du och din nya häst Danny fantastiskt fina ihop! :) önskar er all lycka!

Mvh Jenny




Kom ihåg mig?