Ny outfit

Var som sagt på Aubiose idag och tack vare Petras presentkort kunde jag köpa min drömoutfit. Ett helt underbart schabrak i caffe latte färg med lindor i precis samma nyans.
Danny kommer att bli så vacker! Kan knappt vänta tills vi kan ta ut honom på stora utebanan och fotografera i detta.. Wow!

Svårt att ta kort på dock haha.. det är väldigt "metallic" och skimrar i guld. Passpoalen är beige och märket i hörnet är brunt.
Märket är HV POLO - såklart!



Zanetti och Danny blir ännu mer lika nu! haha ;)

Dom är verkligen snygga och ligger jättebra, och dom blir som nya efter varje tvätt och ser lika fräscha ut :)

JAG ÄR SÅ AVUNDSJUK!!!!

Jag är också avundsjuk! De där schabraken är ju sååå jäkla snygga!

NÄÄÄÄÄE!!!!!!!!!!! Fy fan vad avis jag blev nu!!!!!!

Mia

Åh dom är så snygga!!! :)

Oooh vad snyggt!!

Hej. Vad händer med Esco, vad händer? :)

Oj! Och jag som tyckte jag var vågad med färg, haha! Superballt ju!

Såååå snyggt :D

Riktigt snyggt! :)




Kom ihåg mig?