Premiärvideo Danny och Frida

Här kommer då videon på Danny med mig i sadeln! Första videon ni ser på oss tillsammans. Gör inga direkta rörelser eller krumelurer, men det får bli i nästa film.

Mycket fokus på "kvick" och samling i galoppen. Vi gör vårat bästa vi kan med en sadel som inte passar någon av oss för stunden.

Vad tycker ni? Passar vi ihop jag och min fina springare?


Åh vad ni är snygga!!

Vilken snygging =)

Fina och duktiga ni är!! :)

Ser riktigt trevligt ut :). Vilken fin sits du har!

Gud vilket fint par ni är frida!!

Ni passar verkligen ihop!

när du la ut förra filmen tänkte jag för mig själv att det var väl inte SÅ mycket att hänga i granen men nu förstår jag inte alls hur jag resonerade! bra jobbat frida, han ser riktigt fin ut!

Heeeeelvete vilken skillnad mot förra filmen!!!

Vilket framsteg sen Jeanna filmen :)! Ska bli superkul att följa er, förhoppningsvis ser man väl er Live här i krokarna nån gång också :)! Väl ridet Frida ! Jättefina

Blir sjukt avundsjuk!! Vill ha din sits och dina händer, kanske Norma går lite bättre också!

Ni är superfin ihop :)

Mia

Han ser jätte fin ut :D

Du visste vad du gjorde när du köpte honom :) Vilken utveckling! Ska bli jättekul att följa utvecklingen :) Han ser verkligen riktigt, riktigt trevlig ut!

ojoj, sitta ner i den traven! snyggt!! :)

Wow vilken utvecklingskurva han har gjort! Häftigt! för visst har du bara haft honom i två månader dessutom?

Åh så snygga ni är! Vilken utveckling och din sits, woow!!! Keep up the good work Frida!

Han ser suuuperfin ut! Åh vad kul det är med unghästar, det händer så himla mycket så fort. Jag skall verkligen försöka följa er :)

Jättefina! Bra jobbat med galoppen, man ser verkligen hur han sätter sig på rumpan när du tar tillbaks honom! :)

Jättesnyggt!

Jag håller med Sofia Stenberg, var inte alls impad av honom efter första filmen. Men nu har det ju hänt supermycket med honom! Hejaheja :D

Och jag håller med de tidigare, vilken skillnad!

Nu kommer det lite schvung och gummi i honom!

Mycket fint!! Ser ut att vara riktigt stadig och lösgjord! Skänkelvikningen var ju riiiktigt bra, han bara flöt på :D Duktig du är!!

Jätte fint!! ;)

Jättefina tillsammans.

Jag kan inte se filmen :( Det är bara helt vitt, inte ens en ruta. Hur ska jag göra? Vill så gärna se :)

Superfin! Vilken skillnad sen förra filmen :)

Jättetrevlig häst =)




Kom ihåg mig?