Respons efterlyses

Ni blir bara fler och fler.. Ändå får jag en känsla av att kommentarerna bara blir färre och färre? Hur den ekvationen är möjlig vet jag inte, men efterlyser gärna fler kommentarer!

Är så svårt att veta om ni gillar det jag skriver om, om det är något jag ska ändra på eller skriva mer om - så lämna en kommentar ibland, det underlättar massor för mig! :)

mer inlägg där du skriver om dina åsikter och idéer. och gärna som jag tidigare skrivit ett inlägg om dressyrryttare i dalarna med en rankningslista :P annars gillar jag din blogg jätte mkt! jätte fin häst!

Jag tycker din blogg är jättebra! Jag skulle också vilja läsa mer om dina åsikter, men annars tycker jag att du fått med det mesta! Tycker att din är jättebra som den är :)

Jag saknar dina åsiktsinlägg ;)

Fortsätt så som du gjort angående dina egna hästar men lägg gärna då och då in inlägg om någonting som hänt i ridsporten eller utrustning. Sådant :) Annars jättebra jobb! Det blir ju mer kommentarer automatiskt om man skriver något som folk kan tycka till om ;)




Kom ihåg mig?