Stalltjänst

Idag har jag:

- Ridit ut Danny
- Fixat allt stallpyssel åt honom
- Ridit Esco i ridhuset
- Fixat allt stallpyssel åt honom

Detta gick på över 5 timmar?! Hur kan jag vara så seg, helt makalöst. Kanske för att jag fastnar i stallgången och alltid ska prata med allt och alla hela tiden. En tänkbar anledning...

Nu har jag i alla fall fått i mig lite lunch och ska åka tillbaka och ha "eftermiddagen" (ta in ridskolehästar+privathästar från hagen) tillsammans med två till personer. Det är röd dag vilket innebär att personalen som sköter allt sånt i vanliga fall är lediga, och då får vi privatryttare rycka in enligt ett schema.


Haha roligt att du tycker att du är seg när du tar två hästar på fem timmar..! Jag har EN häst att ta hand om, vilket jag brukar gra på fyra timmar om jag inte skyndar mig jättemycket! :D




Kom ihåg mig?