Vilken piké är snyggast?

Har ju investerat i några snygga pikétröjor på senaste tiden.. Har massor av enfärgade men tycker att det är riktigt snyggt med några som sticker ut på detta vis! Sen är jag förstås en riktig sucker för stora loggor och tryck haha..

Vilken av dessa tre pikéer tycker ni är snyggast? Jag har min favorit redan.. men kul att se vad ni tycker!


Jag tycker Falsterbo pikén är grymt snygg och dessutom väl värd priset som jag annars kan tycka brukar vara lite väl saftigt. Den ser dessutom ut att vara grym i passformen :)

Ida

De är fina alla tre, men min favorit bland dem är nog den i mitten!

Min favorit är falsterbo tröjan. Tycker den är grymt snygg! Men den röda sticker ut lite med färg vilket jag tycker om:)

Tycker falsterbopiken är snyggast - helt klart! Vad har du för storlek och hur lång är du? Vill köpa en sån men vågar inte innan jag vet hur dom är i storleken. Vore jätte tacksam om du svarade i min blogg :)

Mia

Den röda :D

Falsterbo är nog min favo :D

Inte den i mitten, men de andra två har jag svårt att bestämma mig mellan. :)

Falsterbopikén, lätt =)

Snygga alla tre men den röda! :D

Den högra, LÄTT :D

Mittersta :D älskar färgerna

Den högra! :)

Den i mitten :)

den blåa ;)

den röda ;))

Den i mitten tycker jag!! :):) <3

Den högra va snyggast ;) Den ser skönast ut också :P

Falsterbopikén tror jag på! Den ser ut att ha skönast passform dessutom:)

den röda :)

Hej !



Jag gillar den i mitten så jag älskar rosa :)

Fin blogg kommer nog att bli en följare redan idag ! :)




Kom ihåg mig?