Bildminne: Norma

Här kommer några bilder från ett av dom första ridpassen på hästen Norma, f. 2006 som jag hade 2010/2011. På bilderna var hon 4 år gammal. En långbent och vacker häst e. Twiligt - Vivaldi
 

ååh vilken fin!
Tycker hon var väldigt lik en ridskolehäst vi har på svärdsjö ridklubb, Walther som du säkert ett nångång på tävling då han sticker ut lite då han är RIKTIGT fin, och ridskolehäst :)

Hej Frida!
Du hade kommenterat på min blogg om att jag hade använt en av dina bilder. Jag var helt omedveten om det då jag googlar fram nästan alla mina bilder..

Men jag ber om ursäkt för det!

Vad hände med Norma? Fin häst.

Svar: Hon flyttade hem till sin uppfödare igen när min Klas var frisk :)
Frida Hallgren

Haha långbent? Jag trodde man sa högbent:)

Svar: Jag har aldrig hört någon säga högbent..
Frida Hallgren

Min häst är också efter Vivaldi! Gud va kul att se bilder på ett halvsyskon :) väldigt stilig dessutom!

Svar: Nu är denna dock efter Twiligt, hon är ue. Vivaldi. Men ändå släkt såklart!
Frida Hallgren

Åhh så snygg för att vara fyra, älskar färgen! Vad hände med henne?




Kom ihåg mig?