Favorit i repris: Segersta Equestrian

Någon önskade att jag skulle lägga upp bilderna från Segersta Equestrian igen och det kan jag absolut göra! Tänkte även höra om det är någon läsare som har tagit bilder i bra kvalite på några av Sveriges övriga vackra anläggningar? Kanske Tullstorp, Lövsta eller något annat fint ställe? I så fall vill jag väldigt gärna lägga upp bilderna här, givetvis med länk till er (eventuella) blogg eller annan deal.
 
Skicka i så fall ett mail till [email protected] 
 
 

Jag jobbar just nu i dressyrstallet Academy Bartels i Holland (ägt av bla. Imke Bartels), deras anläggning är rätt oöverträfflig! Jag är också en sucker för fina stallar. Och för din blogg! Kram

Åh det är så vackert på segersta, och Mads är ju fantastisk! En av våra hästar stig där och blev riden av mads tills vi sålde henne till en av hans elever :)

Jag har lite bilder på Tullstorp som jag tog den här månaden :)

Svar: Har du lust att skicka ett mail till mig? Om du vill att bilderna visas här alltså :) [email protected]
Frida Hallgren

Har aldrig varit där men det ser ju underbart fint ut!! :) Är lite nyfiken, hur kommer det sig att du har bilder på det? När var du där, eller varför liksom? ;) Min kompis jobbar som hästskötare där nu nämligen :)

Svar: Jag var där och tränade för Jeanna i ett par veckor med min förra häst, så passade på att ta bilder eftersom jag bodde där :)
Frida Hallgren

kan inte du visa hur man lindar benen på hästar och hur man byter pannband??




Kom ihåg mig?